מאמרים אחרונים באתר
1
בעת ההתקשרות עם משרד החקירות, וודאו כי אתם מקבלים הזמנת עבודה ובה מצוינים כל הפרטים שסגרתם בעל פה, לרבות עלות שעת העבודה. ...
2
לא תמיד האיתור מבוצע על רקע סיבות רגשיות או בנסיבות חיוביות, אלא פעמים רבות יש צורך לאתר גורם על רקע כלכלי, כמו לדוגמא אדם אשר חייב כספים וברח. חוקר פרטי כותב על ביצוע חקירות לאיתו...
3
איכותו של מעקב טוב נמדדת בראש ובראשונה לפי תכונותיו של החוקר הפרטי. על מנת לבצע מעקבים איכותיים על החוקר להיות מסוגל להיטמע בשטח ולהסוות עצמו, להיות בעל תושייה ואינטליגנטי. \ מאת א...
קידום ושיווק עורכי דין באינטרנט
אין עוררין על כך שמקצוע עריכת הדין הוא מאתגר ומספק כאחד: עורכי הדין עובדים שעות ארוכות, נדרשים ללהטט במקביל בין מספר תיקים מורכבים ולרוב אין להם זמן פנוי להקדיש לעיסוקים אחרים. קיים קושי גדול עוד יותר בניהול הזמנים כאשר מדובר בעורכי דין פרטיים, הנאלצים במקביל לעבודתם השוטפת, להשקיע מאמצים רבים בקידומם ושיווקם ברבים.

באופן מתבקש, מרבית עורכי הדין המעוניינים להשקיע ולבצע שיווק באינטרנט ופרסום מקיף ברשת, פונים לאנשי מקצוע הרלוונטיים לתחום לצורך השלמת המשימה. אפשרות זו מורידה מעט מהאחריות הרבה המוטלת על כתפיהם העמוסות ממילא, ומאפשרת להם להתרכז בעבודתם, כך שלא ירגישו שהם קורסים תחת העומס.

האם אפשר לוותר על שיווק באינטרנט?

אפשרות נוספת היא כמובן לבחור שלא להשקיע בפרסום באינטרנט כלל, לא באופן עצמאי ולא באופן מקצועי, אלא שבתחום תחרותי כמו עריכת הדין, החלטה כזו שקולה להתאבדות מקצועית, שכן רובם המוחץ של עורכי הדין בוחרים לקדם את עצמם באינטרנט, היות ופרסום מפה לאוזן אינו מביא לצמיחה הרצויה במעגל הלקוחות והוא למעשה אינו אפקטיבי בעידן המודרני.

בענף שבו קשה כל כך ליצור הבדלה ולהתלבט מעל פני השטח, לעורכי דין אין אפשרות להתייחס לסוגיית הפרסום באינטרנט בזלזול, אלא ההיפך הוא הנכון - עליהם לשאוף לפרסום האיכותי והממוקד ביותר, בתקווה שזה ימשוך את קהל הלקוחות הפוטנציאליים דווקא אליהם ולא אל המתחרים.

כיצד משווקים עורכי דין באינטרנט?

עבודת הקידום באינטרנט עובדת בצורה מאוד לוגית, כמעין פירמידה - מתחילים מבניית הבסיס, אשר ברוב המקרים הוא אתר האינטרנט של עורך הדין ומשם מתקדמים הלאה. אתר האינטרנט הוא למעשה כרטיס ביקור משודרג של העסק: הוא מציג מאמרים מקצוועיים הקשורים לתחום עריכת הדין, מכיל פרטים רלוונטיים לגבי נסיונו של עורך הדין בתחום וסוג השירותים אותם הוא מציע, ולבסוף הוא גם מכיל פרטי התקשרות לצורך יצירת קשר מעמיק יותר.

אלא שלא די בבניית הבסיס אם רוצים להשלים את בניית הפירמידה כולה, ולכן משם יש להתקדם לאפיקים נוספים כמו קידום אורגני בגוגל, רישום למדריכי עורכי דין כמו למשל martindale, מודעות ממומנות ולמעשה כל כלי הפצה אחר אשר יסייע להטמיע את שמו של עורך הדין ברשת.

מה המטרה?

הסיבה שבה עולם השיווק פועל כמעין רשת סבוכה ומלאת ערוצים, נובעת מהרצון למשוך את אותו לקוח פוטנציאלי, אשר חיפש שירותים הדומים לאלה שמציע עורך הדין אונליין, כדי יגיע בהכרח אליכם- שהרי מכאן גם גדלים הסיכויים שיחליט לפנות אליכם לצורך קבלת השירותים.

בחירת חברת קידום מתאימה לעורכי דין

תחום עריכת הדין הוא מטבע הדברים, תחום מאוד רגיש וסבוך, וההתייחסות אליו צריכה להיות בהתאם. בעוד שחברת קידום אתרים מסויימת יכולה לעשות שירות נהדר לבעל חנות בגדים המעוניין לקדם את עסקיו באינטרנט, באמצעות שלל פעילויות שיווקיות וגימיקים ויראליים, הרי שלא מדובר בהתנהלות שבהכרח תתאים לאופיו של עורך הדין ולמסר שהוא מעוניין לשדר.

לכן, ההמלצה תמיד תהיה לבחור נקודתית בחברות קידום אתרים המתמחות בקידום עורכי דין, שכן בדומה למציאות, גם בזירה הוירטואלית תחום עריכת הדין ותחומים אחרים מתפקדים כשני עולמות נפרדים לחלוטין, ולפיכך יש לבנות לכל אחד אסטרטגיית שיווק מתאימה.
קבלת הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים




מלאו את הפרטים הבאים בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים בנושא קידום עורכי דין באינטרנט




נכון לשנת 2014, ניתן למצוא עורך דין אחד על כל 164 תושבים בישראל. עם סטטיסטיקות כאלה, לא פלא שעורכי דין מרגישים שהם נבלעים בתחרות העצומה וצריכים למצוא דרך להבליט ולמנף את שירותיהם ביחס לעורכי דין אחרים.
יחסי ציבור באינטרנט לעורכי דין


צרו קשר
במידה והנכם מעוניינים לקבל הצעת מחיר ו/או פרטים נוספים אודות שירותים לעורכי דין, מלאו את הטופס הבא:





ההמלצה שלנו
URL בנייה וקידום אתרים
מאז שנת 2005 ועד היום, חברת URL בנתה וקידמה את אתריהם של משרדי עורכי דין רבים. עורכי דין אשר יפנו לחברה ויציינו שהגיעו דרך האתר LawService יזכו להנחה של 15%!
URL בניית אתרים