מאמרים אחרונים באתר
1
בעת ההתקשרות עם משרד החקירות, וודאו כי אתם מקבלים הזמנת עבודה ובה מצוינים כל הפרטים שסגרתם בעל פה, לרבות עלות שעת העבודה. ...
2
לא תמיד האיתור מבוצע על רקע סיבות רגשיות או בנסיבות חיוביות, אלא פעמים רבות יש צורך לאתר גורם על רקע כלכלי, כמו לדוגמא אדם אשר חייב כספים וברח. חוקר פרטי כותב על ביצוע חקירות לאיתו...
3
איכותו של מעקב טוב נמדדת בראש ובראשונה לפי תכונותיו של החוקר הפרטי. על מנת לבצע מעקבים איכותיים על החוקר להיות מסוגל להיטמע בשטח ולהסוות עצמו, להיות בעל תושייה ואינטליגנטי. \ מאת א...
ניירת משרדית למשרדי עורכי דין - מיתוג משרדי
התחרות הגדולה שקיימת בתחום עריכת הדין, מחייבת עורכי דין המעוניינים להתבלט, לא רק להציג את עצמם כנותני שירות בתחום אשר כמוהם יש עוד רבים, אלא כמותג עסקי לכל דבר. בניית המותג העסקי, החל מהפרטים הקטנים, היא זו שעוזרת לשדר רושם מקצועי ואמין יותר בעיניי הלקוחות.

עורך דין המעוניין למתג את העסק שלו, צריך לראות את פעולת המיתוג כמעין פירמידה: ראשית יש להתחיל מהפרטים הקטנים, אשר יהוו את הבסיס ליצירת המותג, ובהמשך להתרחב לאפיקים משמעותיים יותר, אשר יחברו יחדיו ויצרו עסק מכובד ובעל שם.

עיצוב ניירת משרדיתכשאנחנו מדברים על הפרטים הקטנים, אנו מתכוונים גם לניירת המשרדית והרשמית שעורך הדין נעזר בה כחלק מהפעולות היומיומיות. עורכי דין יכולים לבחור את אפיקי הפרסום והשיווק הנכונים להם בהתאם לשיקולי תקציב, אך בעוד שאפיקים אלה עשויים להיות אינדווידואליים, סוגיית מיתוג הניירת רלוונטית לכולם, חדשים וותיקים כאחד. גם מבחינה תקציבית הגיוני יותר להתחיל את בניית העסק מהשלב הזה, שכן מדובר בהוצאה זניחה יחסית ביחס ליתר ההוצאות להן תידרשו כדי להשלים את משימת המיתוג.

ניירת משרדית - מדוע זה חשוב?

הניירת המשרדית, על אף שנראית לנו שולית לכאורה, תופסת מקום חשוב בהיררכיית המותג. כאשר אתם מעוניינים למנף את עצמכם כגוף עסקי, כל פרט, ולו הקטן ביותר, יכול לייצג אתכם בפני הלקוחות. כך למשל, גם הניירת שאתם שולחים ללקוחותיכם, המעטפות שבהן הן נארזות ואפילו החשבוניות שאתם שולחים הופכים לכרטיס הביקור של העסק שלכם. מעבר לכך שיש בצעד הזה תועלת שיווקית, שכן כך אתם מסייעים בהטמעת המותג, הרי לשלוח ניירת רגילה היא פעולה שיכולה להתפרש כלא מקצועית, ולעתים אפילו מזלזלת.

מאחר שעורכי הדין מתבקשים להפגין קו אחיד של איכות בכל הנוגע לטיב שירותיהם, כך גם יש לשמור על אחידות בכל הקשור למיתוג הניירת המשרדית. לכן, גם ניירת שבפועל אינה מגיעה ללקוחות, כמו לדוגמא הניירת הפנימית במשרד, צריכה להיות מעוצבת באופן זהה לניירת המיועדת לשימוש חיצוני.

ברוב המקרים, הלקוחות אינם מודעים לכוחם של חומרים ממותגים, אך בפועל, הם נוטים להיות מושפעים שלא במודע מכל לוגו שאליו הם נחשפים, בין אם הוא מופיע על מסך הטלוויזיה ובין אם הוא מופיע על מעטפה שנשלחת בדואר. לכן, ניירת ממותגת לא רק מסייעת בהעלאת המודעות למותג, אלא יש ביכולתה להעצים אותו בטווח הרחוק.

איזו ניירת משרדית עורכי דין צריכים?

על מנת לשמור על הקו האחיד שאותו הזכרנו, בוודאי שמומלץ להזמין את כל סוגי הניירת מספק אחד, המתמחה בהדפסות למגזר העסקי. כמו כן, ברוב המקרים מדובר בפתרון המשתלם ביותר, שכן חבילות מיתוג עסקי בדרך כלל יהיו זולות משמעותית מאשר הזמנת ניירת אצל ספקים שונים.

הניירת המשרדית כוללת את הרכיבים הבאים:
  • דף WORD מעוצב.
  • מצגת פוואר פוינט מעוצבת.
  • כרטיס ביקור מעוצב.
  • לוגו ייצוגי.
  • מעטפות בגדלים שונים.
  • פנקסי קבלות/ חשבוניות.
בעת הזמנת חבילת המיתוג המשרדית, יש לוודא שאתם מקפידים על עיצוב אלגנטי וסולידי, שישקף את מהות החברה ובוחרים בשילובי צבעים שיהיו מזוהים עמכם בטווח הארוך (מבלי להיראות עמוסים מדי). בשל כך, חשוב לבחור בספק המתמחה בשירותי גרפיקה ברמה גבוהה.
קבלת הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים




מלאו את הפרטים הבאים בכדי לקבל הצעת מחיר ו\או פרטים נוספים בנושא ניירת משרדית לעורכי דין




צרו קשר
במידה והנכם מעוניינים לקבל הצעת מחיר ו/או פרטים נוספים אודות שירותים לעורכי דין, מלאו את הטופס הבא:





ההמלצה שלנו
URL בנייה וקידום אתרים
מאז שנת 2005 ועד היום, חברת URL בנתה וקידמה את אתריהם של משרדי עורכי דין רבים. עורכי דין אשר יפנו לחברה ויציינו שהגיעו דרך האתר LawService יזכו להנחה של 15%!
URL בניית אתרים