מאמרים אחרונים באתר
1
בעת ההתקשרות עם משרד החקירות, וודאו כי אתם מקבלים הזמנת עבודה ובה מצוינים כל הפרטים שסגרתם בעל פה, לרבות עלות שעת העבודה. ...
2
לא תמיד האיתור מבוצע על רקע סיבות רגשיות או בנסיבות חיוביות, אלא פעמים רבות יש צורך לאתר גורם על רקע כלכלי, כמו לדוגמא אדם אשר חייב כספים וברח. חוקר פרטי כותב על ביצוע חקירות לאיתו...
3
איכותו של מעקב טוב נמדדת בראש ובראשונה לפי תכונותיו של החוקר הפרטי. על מנת לבצע מעקבים איכותיים על החוקר להיות מסוגל להיטמע בשטח ולהסוות עצמו, להיות בעל תושייה ואינטליגנטי. \ מאת א...
יחסי ציבור באינטרנט לעורכי דין
נכון לשנת 2014, ניתן למצוא עורך דין אחד על כל 164 תושבים בישראל. עם סטטיסטיקות כאלה, לא פלא שעורכי דין מרגישים שהם נבלעים בתחרות העצומה וצריכים למצוא דרך להבליט ולמנף את שירותיהם ביחס לעורכי דין אחרים.

הטעות האסטרטגית הגדולה ביותר של עורכי דין המעוניינים לשווק את עצמם, היא שחלקם מעדיפים לעשות זאת באופן עצמאי ובכך הם מוסיפים מטלה נוספת לרשימת המטלות הארוכה שלהם. עורכי דין מתחילים וותיקים כאחד, מתקשים לעסוק במטלות היום יום שמלוות את המקצוע ובמקביל גם להיות אחראיים על נושא הפרסום והשיווק.

עורכי דין שכן מצליחים לפנות את הזמן הראוי, פעמים רבות חוטאים בקהל היעד שלהם ולכן כל ההשקעה בערוצי השיווק מפספסת את המטרה, היות והם אינם מצליחים לייצר את החשיפה ואת הבאז להם ציפו.

כדי להצליח בכל זאת לתמרן בין המטלות, חשוב לפעול בצורה שיווקית נכונה.

הא'-ב' של יחסי ציבור לעורכי דין

השלב הראשון בבניית אסטרטגיית השיווק, היא כמובן באמצעות הקמת אתר אינטרנט עבור עורך הדין ושירותיו. אתר האינטרנט הוא למעשה כרטיס הביקור הוירטואלי של עורך הדין ומכאן נובע שיעילותו בקרב הגולשים היא רבה. אתר אינטרנט מוצלח הוא קודם כל אתר אינפורמטיבי, המכיל מידע לגבי תחומי התמחותו של עורך הדין, ניסיונו והרקע שלו בתחום, סיפורי הצלחות ותיקים שבהם זכה וכמובן - פרטים ליצירת קשר ישיר עמו.

אתר האינטרנט מאפשר ללקוח לקבל מידע מקיף מבלי שיצטרך להתחייב לפגישת היכרות בת שעה, מה שמגדיל את מעגל החשיפה של עורך הדין ומוביל אליו לקוחות פוטנציאליים רבים שזקוקים לשירותים אותם הוא מציע. לקוח שיתעניין בשירותים המוצעים, מעבר למה שמופיע באתר, יוכל ליצור קשר עם עורך הדין לצורך קביעת אותה פגישת היכרות.

הירשמו לאינדקסים של עורכי דין

ישנם אינדקסים רבים המאפשרים לעורכי דין להצטרף אליהם בעלות סמלית (לדוגמא) ולעתים אפילו בחינם. היתרון הגדול של האינדקסים הללו, מעבר לפוטנציאל השיווקי הגלום בהם והיכולת למשוך לקוחות פוטנציאליים, הוא שכל דף עסקי שתפתחו תחת אינדקס כזה יכול להופיע בעמוד הראשון בגוגל, במידה ומחפשים את שמכם. ריבוי התוצאות תחת השם שלכם יחזק את האמינות שלכם כעורכי דין מובילים ואיכותיים, עוד לפני שתוכיחו את זה.

ידע מעיד על מקצועיות

אם כבר באמינות עסקינן, מה שיכול לחזק עוד יותר את המוניטין שלכם כעורכי דין ממולחים הם טקסטים שתכתבו תחת שמכם. טקסטים העוסקים בתחום ההתמחות שלכם מעידים על ידע ומקצועיות, מה שיכול תמיד לפעול רק לטובתכם.

הקדישו כמה שעות בשבוע לצורך יצירת הטקסטים שלכם. ישנם אתרי מאמרים שישמחו לפרסם תוכן איכותי בתמורה לקרדיט וכך תוכלו גם לקדם את עצמכם ברבים. מדובר כאן במצב של Win-Win, שכן אתם כאמור זוכים בחשיפה מכובדת ואילו הגולשים זוכים לקבל ערך מוסף חשוב.

השקעת תקציב לפרסום ושיווק המשרד

אם כל הסעיפים הנ"ל לא מתכתבים עם מסגרת הזמן שלכם ויש לכם את התקציב הדרוש כדי להשקיע בקידום מקצועי באינטרנט, אל תהססו לפנות לחברת קידום אתרים איכותית, שתקדם אתכם באינטרנט ובגוגל בפרט. זכרו - בימינו כל אנשי המקצוע מחפשים חשיפה באינטרנט, אם תקפידו לייצר חשיפה איכותית ומקצועית, היא תשפיע על החלטותיו של הלקוח ותגרום לו לבחור בכם.


צרו קשר
במידה והנכם מעוניינים לקבל הצעת מחיר ו/או פרטים נוספים אודות שירותים לעורכי דין, מלאו את הטופס הבא:





ההמלצה שלנו
URL בנייה וקידום אתרים
מאז שנת 2005 ועד היום, חברת URL בנתה וקידמה את אתריהם של משרדי עורכי דין רבים. עורכי דין אשר יפנו לחברה ויציינו שהגיעו דרך האתר LawService יזכו להנחה של 15%!
URL בניית אתרים